Wyszukiwarka

Info

Najczęściej zadawane pytania:

 

Jak realizowane są zamówienia ?

Wszystkie zamówienia przyjmowane są drogą mailową po wcześniejszym zaakceptowaniu wyceny i wizualizacji.

 

Czy podane na stronie ceny to kwoty netto czy brutto?

Wszystkie ceny podawane są w kwotach netto. Należy do nich doliczyć podatek VAT, który obecnie wynosi 23%

 

Czy możliwa jest zmiana adresu dostawy ?

Uzależnione jest to od etapu realizacji zamówienia.  Jeśli kurier nie zastał cię w domu, zostawi zawiadomienie z podaną datą ponownego dostarczenia paczki lub skontaktuje się z Tobą telefonicznie.

 

Jaki jest termin dostawy zamówienia ?

Przesyłki dostarczane są przez kuriera zazwyczaj następnego dnia. Termin wysyłki uzależniony jest od godziny złożenia poprawnego pliku do druku.

 

Czy podane ceny na stronie zawierają koszt nadruku ?

Podane ceny na stronie są cenami katalogowymi, które nie zawierają kosztów nadruku. Na cenę nadruku wpływa ilość kolorów, technika nadruku i ilość produktów, która ma być oznakowana, dlatego każde zamówienie wymaga wyceny znakowania.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów.

Zapytania prosimy kierować na adres mailowy: biuro@abante.pl

 

Jakiego typu pliki są akceptowane ?
Przyjmujemy formaty plików: PDF, CDR, TIFF, TIF, JPG.

 

Czy powyższa strona jest sklepem internetowym ?

Nie to nie jest sklep internetowy, to jest katalog w którym są ceny katalogowe od których można uzyskać rabat w zależności od ilości zamawianych produktów.

 

Czy można otrzymać rabat od cen katalogowych ?

Rabaty udzielane są od cen katalogowych i uzależnione są od ilości zamawianych produktów.

 

Czy można zamówić próbki produktów ?

Tak można zamówić próbki z zwiększonym rabatem.

 

Czy można zamówić projekt graficzny ?

Tak, realizujemy skład projektu, cena ustalana jest indywidualnie.

 

Dostępne kolory gadżetów reklamowych ?

Praktycznie każdy produkt posiada różne wersje kolorystyczne.  Trzeba wejść w produkt, aby sprawdzić czy dany artykuł promocyjny posiada inne wersje koloru.